Dustin Zahn nevét egy életre beírta a techno történelemkönyvekbe és most egy újabb lapot nyithatunk neki hazai fronton.

„Amerikából jöttem, mesterségem címere techno producer.”

Akár ez is lehetne Dustin Zahn felvezetője, hiszen a ma már javában Berlinben élő elektronikus zenei művész Amerikából vándorolt át Európa egyik legfontosabb elektronikus zenei központjába, ahol ma is hevesen alkot, csak már nem friss lendülettel, hanem tapasztalt fémes hangzással.

Dustin mindent megjárt az elmúlt bő két évtizedben, mióta az elektronikus zene vadállat módjára megtámadta és megfertőzte egy életre. 1998-tól számoljuk jelenlétét, mely idő eltelte alatt

  • elmélyítette zenei tudását
  • a kétezres évek elejétől kimutatta zenei rejtelmeit

  • 2004-ben elindította saját kiadóját, az Enemy Records-szot
  • ahol megjelent az az 1984 című track is, ami a Drumcode-on 2014-ben megjelenő Monoliths című albumát is indítja
  • de előbb még 2008-ban Adam Beyer-rel közösen jelent meg először a címkén
  • majd 2009-ben már megalkotta a Stranger To Stability trekket, ami akkoriban és azóta is rengeteg tánctéren szólalt meg
  • és azóta is alkot, fellép és élvezi a műfajt

Az évezred első évtizedének végén még a kiskunhalasi Dance Tuning Disco táncterén is hallhattuk John Digweed prezentálásában leginkább tömegeket magával ragadó zenéjét, melynek pillanatát szerencsére még meg is örökítették:

Azóta is sokat járatott zenéről beszélünk, aminek hipnotikussága minden munkájában jelen van. Dustin Beatport topjában még most is ott van a harmadik helyen, ami azért sem csoda, mert épp szeptember végén jelent meg újra, rajta Len Faki dupla remixével.

Ugyanakkor nem szabad leragadni Dustin legismertebb trackjénél, hiszen nem egy egyszámos producerről beszélünk, pont ezért is ide pakolunk néhány jó hangzású tracket tőle, amivel főként most arra hangolódhatunk rá, hogy október 19-én, szombaton a DFFRNTroom techno robogásának következő felvonásán ő kerül főszerepbe, melyre már elővételben is kaphatunk jegyeket!

Szombaton ezekre biztosan számítanánk majd: