Megoszlanak a vélemények az élő közvetítések fontosságáról, de az elmúlt hónapok történései alapján mindenképpen szükség van rájuk és hatalmas űrt töltenek be a jelenlegi ingerszegény partykörnyezetben. Na de vajon hány főnek kell követnie az eseményeket, hogy az profitot is termeljen? Ezt a kérdést az utóbbi időben valószínűleg sok művész feltette magának, miután az élő fellépések utáni bevételek sok esetben nullára redukálódtak.
A fentebbi kérdésre fogja megmondani a választ az az alkalmazás, ami egy szimulátor segítségével különböző együtthatók (pl. marketing költségek vagy szerződés típusa) figyelembe vételével készíti el az előrejelzését.
A Record Deal Simulator készítői úgy nyilatkoztak, hogy előadóknak, menedzsereknek és kiadóknak segítenek lehetséges ügyleti lehetőségek modellezésében, ami által ki tudják számolni a várható nyereséget is.
Cherie Hu (DJ Mag) egy Twitter-bejegyzésében mutatta meg az applikáció működését konkrét példák segítségével.
Nagy káosz alakult ki a Facebook október elsejével életbe lévő új szabályozásával kapcsolatban, ami a Facebookra feltöltött zenei tartalmakat illeti. Egy korábbi cikkünkben tisztáztuk amit tudunk és megkérdeztünk pár érintettet is a témában.
tl;dr from my latest: „So many people with years of experience in music are seeing even the simplest financial modeling tools around recording deals for the first time — which goes to show the long road we still have ahead of us in the industry-wide quest for ‘transparency.'” https://t.co/BWrWs3o94B
— Cherie Hu (@cheriehu42) October 2, 2020
Comments are closed for this post.