Nick Behrmann nem ma kezdte az ipart, azonban eddig kevesebb nyilvánosságot kapott, mint amit a produceri munkája alapján megérdemelne.

1998 óta zenél, az akkor még két személyes projekt egyik szerzeménye rögtön felkerült az E-Play: Next One válogatáslemezére. A Stationwest a hazai zenei szcéna olyan legendás alakjaival került egy korongra, mint például Sterbinszky, Andrew J, Gemhand, Bernathy & Son, vagy éppen Fekete FC. Az akkori viszonyokat jól jellemzi, hogy a zenét egy „dos” alapon működő ingyenes kis szerkesztővel pattintották össze.

Aztán jött egy nagyobb szünet, miközben 10 évig hanyagolta a zenét, később aztán – oly sok pályaelhagyó társával egyetemben – rájött, hogy nem tud nélküle élni, ezért aztán 2016 körül Metha felkarolta és újrakezdte ezt a vonalat. Korábban egy rádióműsort is vezetett.

Több Be Massive bulin is találkozhattunk a nevével, többek között a 2019-es Balaton Sound-on. Ha már lehetőséget kapott a fesztiválon arra, hogy megméresse a tudását el is készített egy saját zenét. A „Pier” egyébként összesen két nap alatt készült el.

A zenék elkészítéséhez a Reason programját hívja segítségül, de egy Roland szintetizátor és egy Maschine+ dobgép is rendelkezésére áll. A hamarosan megjelenő EP a „Balaton Vibes” nevet kapta. Nálam a hazai vonatkozású cím mindig plusz pontot jelent. Kár, hogy az EP-n szereplő két zenéről ez már nem mondható el. Hangzását tekintve mindenesetre a „Redemption” és a „„The Pier” is erős képzettársításokat indít el. Az első zenét nyers progressive house ütemek jellemzik, némi melankóliával fűszerezve. Alig három perc alatt megjárjuk a mélységet és a magasságot is. Lelki szemeim előtt felvillannak a korábban a FIlmmúzeum csatornáján levetített „Privátfilmek vágatlanul” retro balatoni képsorai. A második zene alatt magyar tenger már egy másik arcát mutatja. A turisták hazamentek, a kikötők elcsendesedtek, nyugalom és friss szél árassza el a levegőt, még egy sirály hangját is hallani vélem.

A „Redemption” című zenéhez viszont azóta lett egy saját rendezésű klip is. Ami direkt nem az EP húzó trackjéhez készült, ugyanis a járványügyi helyzet lecsengésével, nyáron szeretnének egy Tarr Béla által inspirált alkotást is létrehozni. Nick Behrmann addig sem tétlenkedett. Megunta, hogy nem lehet forgatni, úgyhogy inkább összehozott egy klipet teljesen egyedül. Szerencsés helyzetben van, ugyanis a zene mellett a design, ami életének a másik meghatározó része. A civil életben a reklámszakmában helyezkedett el, mint designer és art director. Mindenesetre többet foglalkozhatna a hobbijával is

Az EP március 8–n fog megjelenni a Polyptych Limited gondozásában.
Beatport: https://www.beatport.com/release/balaton-vibes/3254347