Egy igazán különös kollaborációra kerül tsor, ami nem csak Richie Hawtin fanatikusainak, hanem minden vájtfülű zeneszerető számára érdekes lehet! Ugyanis a két zenei géniusz azért ült össze, hogy új értelmezést adjanak Plastikman (Richie Hawtin alteregójának) legendás lemezének, az 1998-ban megjelent „Consumed” című mesterműnek.

Richie Hawtin neve azt hiszem senki számára nem szorul bemutatásra, hiszen évtizedek óta őrzi helyét a nemzetközi techno szcéna élmezőnyében. Chilly Gonzales pedig nem csak az elektronikus zene rajongói számára lehet ismerős,  személyébeen üdvözölhetjük a kortárs könnyűzene egyik legsokoldalúbb, bohém zongorista-énekes figuráját, aki magát magát alternatív rockerként, rapperként és elektro-pop előadóként is kipróbálta már.

Legszélesebb körű ismertségét együttműködéseivel szerezte: billentyűsként, társszerzőként és/vagy hangszerelő-producerként olyan eltérő stílusú előadókkal dolgozott, mint a dance-punk szexboszorka Peaches, az indie-folk díva Feist, a popüdvöske Marina And The Diamonds, az ősrocker Iggy Pop, az elektro-soul énekes Jamie Lidell vagy a rapsztár Drake – a Random Access Memories című legutóbbi Daft Punk-album közreműködőjeként pedig még Grammy-díjjal is jutalmazták. Első önálló magyarországi koncertjét 2017-ben adta a MÜPA-ban.

Bár mindkét művész nagyon eltérő zenei gyökerekkel rendelkezik, ez még érdekesebbé teszi a közös munkát. Gonzales számára egyébként sem idegen az elektronikus zenei szcéna. 2010-ben adta ki az „Ivory Tower” című albumát, amelyet a Boys Noize-zal közösen készített.

Ezek után pedig biztosak lehetünk benne, hogy Plastikman örökérvényű lemezével valami egészen különleges fog történni! A két zenei géniusz minden számot újraértelmezett, új szövegrészeket és hangszerekkel – nevezetesen zongorával és csellóval – egészítettek ki, majd mindent újrakevertek, amiben Tiga volt a segítségükre. Azt mondtuk már, hogy mindhárom producer kanadai származású?