ByeAlex, Caramel, Manuel, Opitz Barbi, Margaret Island – mi a közös bennük? Mindannyian 76. adásunk vendégével, a Gold Record zenei kiadó- és menedzsment ügynökség vezetőjével, Molnár Gáborral dolgoznak.

Ahogy mindig, most is érdemes lesz velünk tartani, Atti és Adi a hazai zeneipar elmúlt 20 évének megvitatása mellett nagyon sok olyan témáról is kifaggatta Gábort, ami minden vállalkozó és vállalkozni vágyó hallgatónknak fontos útravaló lehet.

“Ha a péket kirúgják a pékségtől, akkor elmegy máshova dolgozni, de nálunk nem vett senki kenyeret…ha ezt sikerült túlélni, egyben tartani a céget, egyben tartani a zenekarokat és a repertoárt, akkor ez egy olyan erő, amivel bármilyen problémát meg tudok oldani a jövőben.” – Gábor gondolatával invitálunk téged az adás meghallgatására, indítsd hát a lejátszást, ha szeretnéd tudni:

– Hogyan rendezte át a Spotify és Youtube élre törése a hazai zeneipart? Mik a meghatározó trendek?
– Mi a szerepe 2021-ben egy kiadással és menedzsmenttel foglalkozó zeneipari ügynökségnek? Hogy alakult ez át az elmúlt 20 évben?
– Miért fontosak a megérzések, hogyan lehet intuícióra alapozva sikeres céget építeni?
– Tehetség menedzsment – mi egy ügynökség szerepe?
– Hogyan került be a Gold Record, mint az X-Faktor kizárólagos zenei menedzsmentje és kiadója?
– Hogyan futtassunk fel egy előadót napjainkban? Miért érheti meg egy mínuszos fellépés és miért nem elég a jó elérés?
– Milyen meghatározó bevételi lábakon áll a Gold Record? Hogyan érte el a 800 milliós árbevételt 2019-ben és hogyan feleződött le(!) ez 2020-ban?
– Hogyan írta át a forgatókönyvet a COVID helyzet, mik a legfontosabb tanulságok Gábor szerint?