A tavalyi első EXIT élményünk után idén is megmártóztunk az Újvidéki élményben. Ajánlatos alternatíva még mindig ez a fesztivál a hazai drágább óriás fesztiválokhoz képest. Bár hallva a híreket a Sound helyzetéről a Sziget marad az egyetlen hazai versenytárs. Érezhető tavalyhoz képest egy pár fok drágulás, de még mindig dimenziókkal megfizethetőbb a korábban említett hazai felhozatalnál.
Egy Heineken 1650 forint, Red Bull ugyanennyi, egy fullos smashed burger 3800 forint. A part túloldalán található homokos strandon a belépő még mindig nevetséges 150 forint. A fesztivál területén kívül a sétáló utca turistás helyén se drágább 500-600 forintnál egy sör. Az árakról azért írok ennyit mert a fesztiválszezon indultával hazai trend kiakadni egyes fesztiválok napijegyein amikor létező alternatívák vannak évek óta. Itt a bérlet 27.500 forint. Ha egyszer a Budapest-Belgrád vasútvonal is megépül Exitre 1,5-2 óra alatt be lehet jutni majd és egy egész napon meg lehet oldani hazai napijegy árakból.
Fellépőket tekintve idén Carl Cox hybrid setje volt a főműsör a Dance Arenában de ezt talán nem kell sok Budapestinek bemutatni mert másnap már a Parkban láthattuk. Második nap Artbat után világpremier B2B volt a menü Argy és Vintage Culture személyében. Harmadik napra Maceo Plex több mint 3 órás settje volt terítéken amelyen láthatóan a valódi Exites keménymag vett részt, eszméletlen jó volt. A tavaly jól bevált Keinemusik után az Exit szervezése jól ráérzett arra, nőni fog a hallgatósága a stílusnak. Meg is hívták Awent, Sonát, Francis Merciert, őket követte a utolsó nap Bonobo, Carlita és szokásosan hattól kilencig Black Coffee követte aki őrült hangulatot csinált.
Összességében még mindig sokkal jobban megéri ezekben a stílusokban az Exitet választani ha ár-érték arányról beszélünk. Sajátos carnevál élményt kapunk amely rezonál az egyetemváros hangulatával. Európa felé kacsingató balkán életérzés minőségi elektronikus zenével, olcsón. Ez az Exit 2024-ben.
Képek forrása: Primate.hu, Exit Festival FB
Comments are closed for this post.