A Revolut új szintre emelte az eseménymarketinget a 2024-es Sziget Fesztiválon

  • Az elmúlt hónapban közel 400 000 fesztiválozó élvezte Revolut Stage-en zajló fellépéseket a Sziget Fesztiválon, és több mint 25 000 tranzakciót, összesen 2,3 milliárd forint értékben bonyolítottak le a Revolut Pay alkalmazáson belüli fizetési opcióval.

  • A Revolut integrált marketing kezdeményezései, beleértve a digitális teljesítménymarketinget, az influencerekkel való együttműködéseket és az offline hirdetéseket, több mint 6000 interakciót eredményeztek a Revolut standjánál (az úgynevezett Vault-nál).

  • A helyszíni Revolut Vault interaktív élményeket hozott, és különleges nyereményeket is lehetett szerezni, míg a kizárólag Revolut Pay-en elérhető “Ejszakai jegyek” promóció lehetővé tette a fesztiválozók számára, hogy egész éjjel (23:00 – 8:00) bulizhassanak.

A Revolut, a világszerte több mint 45 millió, Magyarországon pedig 1,5 millió ügyféllel rendelkező pénzügyi alkalmazás, sikeresen zárta első együttműködését a Sziget Fesztivállal, Európa egyik legnagyobb könnyűzenei és kulturális rendezvényével. Az augusztus 7-12. között Budapesten megrendezett idei fesztivál, melyet a Revolut innovatív technológiája és marketing kezdeményezései támogattak, közel 400 000 látogatót fogadott mintegy 100 országból.

Revolut Stage

Revolut Stage, a Sziget Fesztivál egyik fő attrakciója és a legnagyobb építménye 5700 m²-es alapterületével, hatalmas tömeget vonzott. Hat nap alatt több mint 163 000 „Szitizen” (így becézik a fesztiválozókat) élvezhette a nemzetközi sztárok és a helyi előadók fellépéseit, mint például Big Thief, Fontaines D.C., Marc Rebillet, L’Imperatrice, Aurora, MØ, Crystal Fighters, Barry Can’t Swim és Four Tet.

Zökkenőmentes tranzakciók
Revolut és a Sziget együttműködése során a fesztiválozók több mint 25 ezer tranzakciót végeztek a Revolut Pay alkalmazáson belüli fizetési opcióval, amely tükrözi a cég képességét a felhasználói élmény fokozására a zökkenőmentes fizetési megoldások révén. Ráadásul, több mint 2,3 milliárd forintot dolgoztak fel a Sziget webshopjában ezzel az online fizetési szolgáltatással.

Marketing lendület
Ezt a sikert a Revolut többszintű marketingkampánya támogatta, amely már a fesztivál előtt és alatt is nagy figyelmet keltett. A kampány online és offline csatornákon zajlott, beleértve a digitális teljesítménymarketinget, az influencerekkel való együttműködést, valamint Budapest-szerte elhelyezett óriásplakátokat és márkázott közlekedési eszközöket.

A közösségi médiához fordulva
A kampányban fontos szerepet játszottak a hazai influencerek, mint például Sticky, Whisper Ton és Nyári Dia, akik a közösségi médián keresztül vezették az elköteleződést, és motiválták a fesztiválozókat, hogy csatlakozzanak a Revolut izgalmas programjaiba. Az új Revolut felhasználók €20 cashback-et is kaptak az első vásárlásuk után, ha valamelyik Sziget promóciós linken keresztül regisztráltak.

Revolut stand
Revolut Vault nagy „WOW” hatást váltott ki a fesztiválon, és egyedi, interaktív élményeket nyújtott a résztvevőknek. Függetlenül attól, hogy meglévő felhasználók voltak-e vagy sem, lehetőségük volt különböző nyereményekre pályázni a Revolut Vault Play-TM játékkal, egy PIN-kód megadásával. Ezek a különleges nyeremények között voltak VIP jegyek a Sziget Fesztivál 2025-re, exkluzív merch, backstage belépők, 1000 eurós kuponok a Sziget Fesztiválra, Sziget Fesztivál 2024 VIP upgrade-ek és 12 hónapos Revolut Ultra tagsági próbaidőszak. A fesztivál ideje alatt több mint 6000 ember vett részt a Revolut Vaultban.

Éjszakai jegyek
A Revolut egy különleges adag éjszakai jegyet is bevezetett, amely kizárólag a Revolut Pay-en keresztül volt elérhető augusztus 6-ig, és amelyet azok számára hoztak létre, akik este 11-től reggel 8 óráig akarták végigtáncolni az éjszakát, a fesztivál eseményeit élvezve. Ez az akció nagy sikert aratott, több mint 5000 éjszakai jegyet értékesítettek.

1,5M ügyfél
Revolut jelenléte a Szigeten nem csak az 1,5 millió magyarországi ügyfélszám elérésének mérföldkövét jelezte, hanem ismét megmutatta a vállalat elkötelezettségét, hogy a hagyományos banki szolgáltatásokon túlmutató, innovatív pénzügyi megoldásokat kínáljon. Mivel Magyarország a közép-kelet-európai régió három legjobban teljesítő piacának egyike, a Revolut továbbra is befektet a helyi piacra, és folytatja a pénzügyi élmény javítását hűséges és növekvő magyar ügyfélkörének.

A Sziget Fesztivállal való együttműködésünk nagyszerű lehetőséget biztosított annak bemutatására, hogy a Revolut képes innovatív pénzügyi megoldásokkal fokozni a fesztiválélményt. A Revolut Pay-en keresztül feldolgozott 2,3 milliárd forintból első kézből tapasztalhattuk meg, hogy platformunk miként képes támogatni és kiszolgálni a nagyszabású kulturális eseményeket. Nemcsak a fesztiválozókat vonzottuk be interaktív Revolut Vault-unkkal és az alkalmazáson belüli jegyvásárlási lehetőséggel, hanem tovább erősítettük szerepünket is, mint Magyarország egyik elsődleges bankja.” – nyilatkozta Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut Közép- és Kelet-Európa

A Revolut részvétele a 2024-es Sziget Fesztiválon új mércét állított fel a fesztiválpiacon lévő márkapartnerségek számára, bemutatva a lehetőségeket, amelyek a csúcstechnológiájú pénzügyi megoldások és a nagyszabású kulturális események párosításában rejlenek.

A Revolutról

Revolut egy globális pénzügyi alkalmazás, amely segít az embereknek többet kihozni a pénzükből. A Revolut 2015-ben indult az Egyesült Királyságban, pénzátutalási és pénzváltási szolgáltatásokkal. Ma már világszerte több mint 45 millió ügyfél használja a Revolut számos innovatív termékét, és havonta több mint félmilliárd tranzakciót hajtanak végre. A személyes és üzleti számlákon keresztül a Revolut nagyobb pénzügyi kontrollt biztosít ügyfeleinek, és zökkenőmentesen kapcsolja össze az embereket a világ minden táján: www.revolut.com