Habár csak idén nyáron jelent meg Magyarországon a TicketSwap online közösségi piactér és mobil alkalmazás, amely kifejezetten a koncert és fesztivál jegyek másodlagos adásvételére jött létre, de az idei Sziget Fesztivál máris hivatalos partnerének választotta.
Mindannyian voltunk már olyan helyzetben, hogy jegyet akartunk szerezni egy telt házas nyári fesztiválra, egy népszerű koncertre, esetleg színházi darabra. Az is sokunkkal előfordult már, hogy utolsó pillanatban akartuk eladni feleslegessé vált jegyünket. Biztosan rengeteg belépő veszett már kárba, mert nem volt időnk foglalkozni az eladással. Munka mellett Facebook üzenetekre válaszolni, vagy a városban személyesen találkozni egy kinyomtatott elektronikus jegy átadása miatt időigényes és bonyolult lehet, és emellett a bizalom kérdése sem utolsó. Pontosan ezeket a problémákat igyekszik megoldani a TicketSwap.
A szolgáltatás Amszterdamban alakult több, mint négy éve azzal a céllal, hogy a lehető legbiztonságosabb, leggyorsabb és legegyszerűbb felületet hozza létre az elektronikus jegyek másodlagos adásvételére. Miért jó nekünk, hogy Amszterdamból indult a csapat? Azért, mert Hollandiában annyi koncertet és fesztivált rendeznek egy hétvégén, mint nálunk egész nyáron, így minden bizonnyal, ami ott megállta a helyét, az kellően innovatív, trendi, és legfőképp beváltotta, amit ígért. Ez minden bizonnyal sikerült, mert a szolgáltatás időközben meghódította Európát, Lisszabontól Varsóig, és mostanra több, mint 1 millió regisztrált felhasználójuk van és több, mint 1 millió jegy cserélt már boldogan gazdát az oldalukon.
“A TicketSwap célja a kényelem és a biztonság biztosítása mellett a jegyüzérek és csalók háttérbe szorítása. Nálunk maximum az eredeti ár 120%-áért lehet jegyeket értékesíteni. Ezen felül az összes hirdető hitelességét és minden egyes feltöltött elektronikus jegy eredetiségét ellenőrizzük. Mi több, egyre több partnerrel olyan megállapodásuk van, melynek értelmében személyre tudjuk szabni a nálunk eladott jegyek vonalkódját a maximális biztonság elérésének érdekében. A célunk az, hogy minél többen, minél könnyebben, és minél biztonságosabban eljuthassanak az általuk áhított eseményekre, mert egy kis szórakozás és kultúra, vagy akárhogy is hívjuk, mindenkinek jár.” (Egei Tamás, Market Developer Hungary, TicketSwap)]]>