Nem forradalmi, de épp elég kimagasló, hogy szót ejtsünk róla.

Vajon, ha valaki meglátja a szögletes zárójelbe tett [ WEX 10 ] nevet, akkor mi jut róla eszébe?

Netán, hogy egy francia feltörekvő techno arc nevét foglalja magában ez a keret? Hogy miért emlegetik a legígéretesebb techno producerként? Hogy Chris Liebing miért is játssza le annyi zenéjét? Hogy vajon mi lehet az eredeti neve? Hogy mikor hallhatjuk élőben Budapesten?

A kérdéseken haladjunk sorra visszafelé. Szóval:

[ WEX 10 ] november 9-én lesz hallható Budapesten, a DFFRNTroom-ban.

A hétköznapi neve Quentin Wecxsteen (innen a wex 10, mint wex ten), de a Jean és Christophe is szerepel a teljes nevében.

Chris Liebing oda van a trackjeiért, mert egyszerűen tökéletes építkezése van, ami bele illik a CLR stílusába.

A legígéretesebb címet pedig Adam Beyer, Amelie Lens, de maga Carl Cox azért tehette emberünkre, mert nem csak kimagaslóan termékeny 6 éves jelenléte, hanem zenéi szinte hasítják a tánctereket.

A franciaság ugyanakkor evidens, Quentin barátunk a francia Lille-ből indult neki a színtérnek, ma pedig már egyre szélesebb körben ismerik a nevét, használják szerzeményeit, és járja a világot fesztiválról fesztiválra, a klubszezon sötét rejtekeiről nem is beszélve.

Közel 200 kiadványa az elmúlt 6 évben olyan kiadóknál jelenhetett meg, mint az Odd Recordings, a Naked Lunch, az Abstract, JAM, Eclipse, Complexed, Unknow Territory, Unrilis, stb.

Hangzása széles körű, pont ezért is nevezik meg ennyien, mint ígéretes producer. Elég csak megnéznünk legfrissebb megjelenését, az október végén polcra kerülő Travel One EP-t. Az EP-n szereplő 4 track nagyon jól felosztható a fent említett A kategóriás artistokra.

Az első track tökéletesen passzol Chris Liebing mélyenszántó stílusához:

A Worldcup 94 mintha Adam Beyer szettjének közepére lett volna gyártva:

A Write Erease Write tökéletes Amelie Lens megőrüléshez vezet:

Míg a Back To My Roots igazi funkos, fekás hatása Carl Cox lemezestáskájába ugrik be hirtelen:

Ugyanakkor Wex 10 szettjei nem úgy válnak színessé, mint a fenti EP-je, hanem sokkal inkább egy alap sötétségen belül játszadozik az ipari hangulat ezer árnyalatával. Aki szereti az indusztriális hangulatokat, az jól fogja érezni magát, az amúgy is fémes-fényes underground pompába öltöztetett DFFRNTroom-os fellépésén, melyre még találunk jegyeket online! Addig ezt adjuk még oda tőle: