Kategóriák: Videók

Nagyon beteg lett a Sennheiser új reklámja!

A németekre mindig is jellemző a különös szexuális érdeklődés, ezt újfent bebizonyították. A Fritz Sennheiser által 1945-ben alapított hangtechnikai cég legújabb reklámjában ugyanis felbukkan egy fejhallgatójelmezbe öltözött férfi, aki Sennheiser Urbanite-ként mutatkozik be. Imádja a füleket, erről többször tanúbizonyságot is tesz. A szpotban egy óriási fül is megjelenik, Urbanite pedig gyertyafényes habfürdőt készít, megmasszírozza, szőlővel eteti, viaszt csöpögtet rá. Megtudhatjuk azt is, hogy ő bizony még a legkényesebb fület is képes kielégíteni.
A szlogen: „Let your ears be loved” avagy „Szeresd a füled”
Készült még egy reklám, külön a New York-iaknak címezve. Itt Urbanite fotósként tevékenykedik, de szívesebben kukkol egy fület, aki épp az ablak mögött fésülködik.

Forrás: adweek.com

bendover

Legfrissebb posztok

„Nem egy vadidegen ember vagyok, aki továbbáll” – kiállítás nyílik Bertók Kriszti fotós emlékére

„Szeretem megélni az intimitást, hatalmas igényem van rá, de nem olyan egyszerű ehhez a megfelelő…

14 óra ago

Denes Toth remixe is hallható a Moodyverse új megjelenésén

Pénteken látott napvilágot a Moodyverse legújabb megjelenése, ami immáron az ötödik a sorban. A Denes…

3 nap ago

Argentínából érkezik az Akvárium Lokál szombati fellépője

Argentína régóta nagyon jó hatással van a progressive house nemzetközi vérkeringésére. Jól tudják ezt a…

3 nap ago

Budapesti DJ zenél ma este a HÖR-ben!

A csempékkel díszített apró berlini stúdióban megfordult már a szakma apraja-nagyja, mióta elindult az adás,…

4 nap ago

3 analóg live act is hallható lesz ma éjjel a Fabrikában!

A proper techno rajongói igazán el vannak kényeztetve mostanában, hiszen az óbudai harisnyagyárban ma és…

7 nap ago

Az elmékbe hatolva: Interjú a budapesti Walk In Mind duóval

Minden egy Purple Noise bulival kezdődött a Secret Room-ban. A többi mondhatni már történelem, hiszen…

7 nap ago