Manapság már csak az a DJ kerülhet bele a nemzetközi körforgásba, aki saját szerzeményeket is fel tud mutatni. Viszont mivel manapság már szinte minden csak a marketingről és a megfelelő tálalásról szól, ezt a kritériumot bárki teljesíteni tudja, aki mélyen bele tud nyúlni a pénztárcájába. Számos pletyka kering azokról a lemezlovasokról, akiknek mások írják a zenéit. Találgatásokba nem szeretnénk belemenni (egyébként hazai példákat is bőven fel lehetne sorolni), Jay Lumen viszont egy igen tanulságos levelezés részleteit osztotta meg nemrégiben a Facebookon. Persze az is lehet, hogy az egész kamu és valaki csak azt tesztelte, hogy mennyi pénzért adná el a lelkét. A névtelenségbe burkolózó levél írója egy híres női DJ menedzsereként jelentkezett be, aki érthető okokból kifolyólag teljes titokban szerette volna tartani a kliense nevét. 2500 eurót kínált minden egyes trackért, amit Jay Lumen készítene az állítólagos hölgynek. Ő azonban visszautasította az ajánlatot és megkérte az illetőt, hogy fejezze be a tevékenységét, mert ezzel a levéllel azokat a női DJ-ket is lejáratja, akik valóban saját erejükből tartanak ott, ahol. Azt azért hozzátette, hogy bízik abban, hogy ők alkotják a többséget.
„Szeretem megélni az intimitást, hatalmas igényem van rá, de nem olyan egyszerű ehhez a megfelelő…
Pénteken látott napvilágot a Moodyverse legújabb megjelenése, ami immáron az ötödik a sorban. A Denes…
Argentína régóta nagyon jó hatással van a progressive house nemzetközi vérkeringésére. Jól tudják ezt a…
A csempékkel díszített apró berlini stúdióban megfordult már a szakma apraja-nagyja, mióta elindult az adás,…
A proper techno rajongói igazán el vannak kényeztetve mostanában, hiszen az óbudai harisnyagyárban ma és…
Minden egy Purple Noise bulival kezdődött a Secret Room-ban. A többi mondhatni már történelem, hiszen…