Ikarus csarnok
A Mátyásföldön található Ikarus számított korábban a hazai buszgyártás fellegvárának. A főváros egyik legnagyobb és legrosszabb állapotban lévő ipari parkja nemrég kínai kézbe került.
Csepeli víztorony
A több mint 70 méteres, háromezer tonna víz tárolására alkalmas vasbeton monstrum belül olyan, mintha a Csillagok Háborúja valamelyik díszletéhez épült volna, kelyhének „teraszáról” pedig lenyűgöző kilátás nyílik a városra.
Dreher Sörgyár
Korábban itt rendezték a Dreherfeszt elnevezésű zenei fesztivált. Az indusztriális környezet tökéletes helyszínt biztosíthatna elektronikus zenei rendezvényeknek is.
Kelenföldi Erőmű
Az 1912-1914 közt, Reichl Kálmán tervei szerint épült Kelenföldi Hőerőmű kapcsolóháza 2005-ig működött, azóta csak néhány havonta nyitja meg kapuit egy-egy kíváncsi csoport előtt.
Kőbányai víztározó
Az 1871 óta üzemelő Kőbányai medence a mai napig Budapest ivóvízellátó rendszerének része, amelyet a víz tárolására használnak, de minden évben tavasszal és ősszel egy vagy két napra a látogatók előtt is megnyitják.
Hungária kocsiszín
1912-ben épült. A Hungária kocsiszínben 40 Combino villamos tárolása, javítása és karbantartása, illetve forgalomba adása történik a 4-es és a 6-os villamos vonalakra.
Népszigeti Ganz Hajógyár
A Népsziget és a korábban ott működő hajógyár napjainkban Budapest szégyene és talán a legnagyobb értékkel bíró fejlesztésre váró városrésze a IV. és a XIII. kerületben. A gyárban 81 tengeri áruszállító, 63 folyami személy-, 193 folyami vontató- és toló-, 30 speciális hajó, 57 uszály és lakóhajó, 145 úszódaru, 610 kikötői és szerelődaru készült el, mintegy 10 000 dolgozó munkájának eredményeként.
Bajza utcai vasúti aluljáró
Budapest egyik legrégebbi aluljárója a Nyugati pályaudvar tárolóvágányai alatt vezet át, összekötve a föld alatt a Bulcsú utcát a Podmaniczky utcából nyíló Bajza utcával. 1874-ben adták át a gyalogos forgalomnak, tavaly teljesen megújult, de még így is különleges élményt nyújt ez a 188 méter hosszú szakasz.
Nagyvásártelep csarnoka
A Nagyvásártelep 1932-ben épült, hogy innen lássák el a főváros boltjait és piacait friss áruval. A telep vasúti, közúti és folyami kapcsolattal is rendelkezett, fénykorában 400 kereskedő dolgozott egyszerre az irodaépülethez kapcsolódó, több mint tízezer négyzetméteres csarnokban.
És hol már rendeztek elektronikus zenei összejöveteleket:
Vasúttörténeti Park, Budafoki Papírgyár, Budaörsi Repülőtér, Kelenföldi kocsiszín, Deák téri metrómegálló, Tétényi úti metrómegálló, Vidámpark, Citadella, Tőzsdepalota, Zwack Gyárudvar, Szoborpark, Hagenmacher Sörgyár…
Egy valódi indusztriális, proper és hard techno invitálunk benneteket szombaton Budapest legőszintébb szobaklubjában, az ellenkultúra…
„Szeretem megélni az intimitást, hatalmas igényem van rá, de nem olyan egyszerű ehhez a megfelelő…
Pénteken látott napvilágot a Moodyverse legújabb megjelenése, ami immáron az ötödik a sorban. A Denes…
Argentína régóta nagyon jó hatással van a progressive house nemzetközi vérkeringésére. Jól tudják ezt a…
A csempékkel díszített apró berlini stúdióban megfordult már a szakma apraja-nagyja, mióta elindult az adás,…
A proper techno rajongói igazán el vannak kényeztetve mostanában, hiszen az óbudai harisnyagyárban ma és…