Megoszlanak a vélemények az élő közvetítések fontosságáról, de az elmúlt hónapok történései alapján mindenképpen szükség van rájuk és hatalmas űrt töltenek be a jelenlegi ingerszegény partykörnyezetben. Na de vajon hány főnek kell követnie az eseményeket, hogy az profitot is termeljen? Ezt a kérdést az utóbbi időben valószínűleg sok művész feltette magának, miután az élő fellépések utáni bevételek sok esetben nullára redukálódtak.
A fentebbi kérdésre fogja megmondani a választ az az alkalmazás, ami egy szimulátor segítségével különböző együtthatók (pl. marketing költségek vagy szerződés típusa) figyelembe vételével készíti el az előrejelzését.
A Record Deal Simulator készítői úgy nyilatkoztak, hogy előadóknak, menedzsereknek és kiadóknak segítenek lehetséges ügyleti lehetőségek modellezésében, ami által ki tudják számolni a várható nyereséget is.
Cherie Hu (DJ Mag) egy Twitter-bejegyzésében mutatta meg az applikáció működését konkrét példák segítségével.
Nagy káosz alakult ki a Facebook október elsejével életbe lévő új szabályozásával kapcsolatban, ami a Facebookra feltöltött zenei tartalmakat illeti. Egy korábbi cikkünkben tisztáztuk amit tudunk és megkérdeztünk pár érintettet is a témában.
Május 1-én volt 20 éve, hogy Magyarország csatlakozott az Európai Unióhoz. A kerek évforduló alkalmából…
Egy valódi indusztriális, proper és hard techno invitálunk benneteket szombaton Budapest legőszintébb szobaklubjában, az ellenkultúra…
„Szeretem megélni az intimitást, hatalmas igényem van rá, de nem olyan egyszerű ehhez a megfelelő…
Pénteken látott napvilágot a Moodyverse legújabb megjelenése, ami immáron az ötödik a sorban. A Denes…
Argentína régóta nagyon jó hatással van a progressive house nemzetközi vérkeringésére. Jól tudják ezt a…
A csempékkel díszített apró berlini stúdióban megfordult már a szakma apraja-nagyja, mióta elindult az adás,…