Két őrülttől négy őrült live szett, aminek hangulata visszaköszön majd a Cinema Hall táncterén.

A Filth On Acid és Phobiq Recordings kiadók fejei egyszerre találkoznak Budapesten. Reinier Zonneveld a holland, Sasha Carassi pedig az olasz techno szcénából kiforrva teljesíti bele magát a Cinema Hall szezon elejei éjszakájába, ahol az erőtér fenntartását Metha és Episode1 vállalta magára.

Mindkét vendég fellépő külön sorokat érdemel, de most nem a megfogalmazható, hanem a megfogalmazhatatlan részüket mutatjuk meg, ami egyértelműen a zenei elkövetésiekben mutatkozhat meg a legjobban.

Lévén, hogy két olyan nemzetközi artistról van szó, akik önmagukban is elegek arra, hogy elvigyenek a vállukon egy remek bulit, áldhatjuk az eget, hogy a Cinema Hall egy kalapba tette őket és ezzel a klubszezon elejét egy olyan nívós eseménnyel indítják el, mely példaértékű lesz az egész klubszezonban.

Az, aki szeptember 27-én, péntek éjszaka a Cinema Hall-ba látogat, nem csak egy bulit kap majd, hanem olyan különleges eseményt, ahol nagyszerű egyéniségek szettjeit hallgathatja meg. Mindenki, bele értve a hazai fellépőket is, olyan zenei órákat okoz majd, amiben nem lehet hiba.

Most, itt azt szemléltetjük, hogy Zonneveld és Carassi urak mire képesek élőben! Azonnal be is kezdve a sort Reinier Zonneveld legendás Boiler Room fellépését, ahol a nem mellesleg hamarosan a Cinema Hallba érkező Watergate Club közönségét erős egy órás zenei tüzérség alá helyezte:

Ez volt 2017-ben, majd Reinier növekedése a szcénában elég volt arra is, hogy Cercle csapat vendégül lássa, nem máshol, mint egy ukrajnai repülő múzeumban. Mondanunk sem kell, itt is erőset mehetett a közönség vele:

Sasha Carassi őrületét már az ADE-ról tesszük ide, ahol a Blakksheep Showcase-en halál nyugalommal ömlesztette ki a térbe olykor dallamosan áramló zenei hevességét:

Végül nézzünk rá arra, hogy Sasha hogyan szórakoztatja a közönséget otthonában, Nápolyban: